SÅLD Xantia Activa V6 -00

Här annonserar man om man vill sälja en Citroën.

Ett bra tips när man försöker sälja någonting här är att ha sin profil uppdaterad så att eventuella köpare vet var objektet finns.
Kategoriregler
Säljer du en bil här på Citroënakuten är det just här den säljs. Vi vill helst slippa se omnämnanden utan länk att man säljer en bil någon annanstans.

Däremot går det utmärkt att lägga med en länk till sin annons på annan plattform.
citactiva
40 bar
40 bar
Inlägg: 600
Blev medlem: 11 maj 2003, 14:52
Medlem i SCK?: Nej
Ort: Uddevalla

SÅLD Xantia Activa V6 -00

Inlägg av citactiva »

--SÅLD--

Tänkte kolla om det finns något intresse för min Activa. Förmodligen en av de fräschare i Sverige?!

Endast gått 6 vintrar, efter det har den stått i kallgarage med regelbundna varmkörningar vintertid.
Sparsamt körd senaste 7 åren.
Den har gått drygt 17k mil
Allt på bilen fungerar, även AC
Gasklockor ok
3" rostfritt avgassystem
Avtagbar dragkrok
Kamrem, tändstift, bränslefilter m.m. bytt förra året, olja+filter bytt årligen trots låga mil
Har tyvärr inte kvar originalfälgarna, de 18" med 225/45 som sitter på är det som följer med.
Aldrig krockad.
Endast 3 ägare (första halvåret av anställd på CItroën Sverige, sedan min far, och jag själv sedan 2004)

Med tanke på skick så är jag inte speciellt sugen på att gå under 30.000kr för den, är inte det intressant kan den allt få stå kvar i mitt garage.
Även om bilen är underbar så kollar jag intresset här då mitt bilintresse svalnat.

Lite foton, tyvärr otvättad efter vinterförvaring
http://imgur.com/a/sUNiM

Vid övriga frågor eller intresse, skicka gärna mail på citactiva@gmail.com

Bild
Senast redigerad av citactiva den 01 sep 2017, 10:52, redigerad totalt 1 gånger.
Kör Xantia Activa V6-00

citactiva
40 bar
40 bar
Inlägg: 600
Blev medlem: 11 maj 2003, 14:52
Medlem i SCK?: Nej
Ort: Uddevalla

Re: Xantia Activa V6 -00

Inlägg av citactiva »

Ingen som e sugen på en riktigt fräsch Activa?
Som sagt, det gör gott att den inte gått ute en enda vinter sedan 2006
Kör Xantia Activa V6-00

Skriv svar

Återgå till "Citroëner säljes"