någon som är med i franska sm klubben?

Allmänna frågor om SM.
Citromax
20 bar
20 bar
Inlägg: 389
Blev medlem: 26 nov 2013, 19:18
Medlem i SCK?: Ja

någon som är med i franska sm klubben?

Inlägg av Citromax »

någon som är med i franska sm klubben? är det värt att bli medlem? vad har de för priser på reservdelar?
Joakim
Borlänge

lasse frykholm
10 bar
10 bar
Inlägg: 176
Blev medlem: 27 nov 2002, 21:08
Medlem i SCK?: Nej

Re: någon som är med i franska sm klubben?

Inlägg av lasse frykholm »

Jag har varit med sedan 89, tror jag. Det kostar 85€ per år och är bara värt det om man ska köpa delar ofta. Deras kommunikation med svenska medlemmar har inte alltid funkat, bulletinen har inte kommit etc. Det finns mycket (men förstås inte allt) till bra priser och numera en mycket lättnavigerad beställningssida med bild (men inte pris!) på varenda del. För att veta priset använder jag papperslistan. Jag träffar dom på Retromobile i februari och ska påpeka det opraktiska i detta. Annars har tyskarna ett stort delförråd och säljer även till ickemedlemmar, men då till betydligt högre pris. Medlemskap där är dyrt, ca 120€ . Hälsningar Lasse

Citromax
20 bar
20 bar
Inlägg: 389
Blev medlem: 26 nov 2013, 19:18
Medlem i SCK?: Ja

Re: någon som är med i franska sm klubben?

Inlägg av Citromax »

okej. jag handlar lite från citrosars då och då. är priserna bättre än på citrosars? är det värt att bli medlem för den delen? :)
eller skulle jag ev kunna beställa några delar genom dig? jag swichar såklart isåfall och du får en slant för besväret :)
Joakim
Borlänge

Skriv svar

Återgå till "SM - Allmänna frågor"